Irodánk széles körű gyakorlati tapasztalatokkal rendelkezik a reklám- és médiajogi kérdések területén. Ezen ismereteinket hasznosítva nyújtunk jogi támogatást ügyfeleink számára, melynek során nem csak a reklámozás általános kérdéseivel, hanem számos speciális termékkategória reklámozásának jogi hátterével is foglalkozunk. Kiemelkedő tapasztalattal rendelkezünk gépjárművek, pénzügyi és telekommunikációs szolgáltatások, gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök, étrend-kiegészítők, élelmiszerek, alkoholtartalmú italok, üdítőitalok, kozmetikumok és más fogyasztási cikkek reklámozása terén.

Szolgáltatásaink elsősorban:

  • reklámanyagok (tv reklámok, nyomtatott és digitális reklámanyagok) előzetes véleményezése;
  • weboldalak reklámjogi szempontú felülvizsgálata;
  • reklámjogi tréningek tartása;
  • tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokkal kapcsolatos jogi tanácsadás és képviselet, eljárás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, a Gazdasági Versenyhivatal előtt folyamatban lévő ügyekben;
  • médiavásárlási és egyéb szerződések készítése, véleményezése.

Ezzel összhangban hívtunk életre egy, a reklámjog terén hazánkban hiánypótló weboldat, a reklamjog.hu-t. Létrehozásakor célunk egy olyan felület megalkotása volt, amely Magyarországon egyedülálló tartalommal nyújt segítséget a reklámjog, valamint az e területhez szorosan kapcsolódó jogágak jogszabályi és gyakorlati hátteréről, mind a reklámozók, reklám szolgáltatók, reklám közzétevők, mind pedig a fogyasztók részére. Egy olyan weboldalt fejlesztettünk, amely gyors és hasznos válaszokkal szolgál mindazok számára, akik a mindennapi munkavégzésük során reklámjogi kérdésekkel, problémákkal szembesülnek.

 

Promóciók

A promóciók szervezése a marketing kommunikáció igen fontos része napjainkban, amelynek segítségével a vállalkozásnak lehetősége nyílik megismertetni nevét, népszerűsíteni termékeit a fogyasztók közössége előtt.

Bármilyen típusú, bármely felületen lebonyolított játékról is legyen szó, játékszabályzat közzététele mindig kötelező. Amennyiben az ajánlat, promóció nem tartalmaz játékelemet, játékszabályzat sem szükséges hozzá. Fontos azonban, hogy az ajánlatra vonatkozó kommunikációban, illetve a reklámanyagokban az ajánlat valamennyi részlete pontosan legyen meghatározva a promóció jogszerű lebonyolítása érdekében.

Irodánk készséggel áll rendelkezésére promóciók teljes átfogó jogi támogatáságban, így különösen:

  • játékszabályok elkészítése és véleményezése,
  • promóciók reklámanyagainak véleményezése,
  • promóciók mechanizmusának véleményezése,
  • promóciókkal kapcsolatos adatkezelési tanácsadás, valamint segítségnyújtás a kapcsolódó promóciós célú és esetleges direkt marketing célú adatkezeléseknek a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH) történő bejelentésével kapcsolatban,
  • promóciókkal kapcsolatos szerzői jogi kérdésekben való állásfoglalás (pl. fénykép, videofelvétel felhasználása).

Irodánk nagy tapasztalattal rendelkezik a Facebook és Instagram promóciók területén is, így átfogó és naprakész segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a közösségi oldalak speciális promóciós szabályozásával kapcsolatban.

 

Direkt marketing

A direkt marketing, azaz a reklámok közvetlen megkeresés módszerével történő eljuttatása a címzettekhez, hatékonysága, illetve egyéb előnyei miatt rendszeresen és széles körben alkalmazott közvetlen üzletszerzési módszer.

Ide tartoznak a postai direkt marketing üzenetek, az elektronikus direkt marketing üzenetek (eDM) és a telemarketing, vagyis a telefonon keresztüli reklámcélú megkeresések.
Irodánk a fenti területeken teljes körű jogi támogatást nyújt ügyfelei számára.

Ennek keretében különösen a következő szolgáltatásokat nyújtjuk ügyfeleinknek:

  • direkt marketing kampányokkal, hírlevelek kiküldésével kapcsolatos tanácsadás;
  • adatbázis építéssel, felhasználással kapcsolatos tanácsadás;
  • vonatkozó szerződések elkészítése, meglévő szerződések véleményezése;
  • segítségnyújtás az adatkezelés Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH) történő bejelentésével kapcsolatban.